Apa Media Paham Tentang Salju Sakinah?

Sabtu, 14 Jun 2008


Berita Harian, 14 Jun 2008: Selepas pelbagai promosi yang diperoleh buku Salju Sakinah ini. Buku terlaris ini menempatkan diri di ruangan ulasan buku dan profil penulis.

Buku yang dipakej sebagai I-Novela ini diterbitkan oleh PTS Millennia Sdn Bhd.

Berikut adalah sedikit sedutan daripada ulasan yang ditulis oleh Wartawan Farah Wahida Md Razid.

"Angkat semangat wanita Islam pertama syahid

SALJU Sakinah karya Zaid Akhtar membawa pembaca menghayati liku hidup Sumayyah, sebagai anak yang berusaha memenuhi impian keluarga dan diri untuk bergelar siswazah dalam bidang bahasa Arab apabila mendapat peluang melanjutkan pelajaran di Jordan.

Penulis yang pernah memenangi Hadiah Sastera Kumpulan Utusan ini berusaha menganyam nilai Islam dalam novelnya dengan mengemukakan beberapa hadis di samping sengaja mengambil Universiti Yarmouk sebagai latar cerita."

Bagi mengetahui lebih lanjut baca di Berita Harian.

Pelbagai blog dan forum yang membincangkan Salju Sakinah ini. Taip sahaja Salju Sakinah di carian google ataupun yahoo. Anda akan dapat pelbagai media mempromosi buku Salju Sakinah ini. Nampaknya begitu banyak cara kita boleh promosi buku ya, terutama melalui online.

Barangkali mata pada cover buku itu memberi amaran kepada pembaca supaya terus mengetahui isi di dalam Salju Sakinah. Apa yang membuatkan pembaca berebut membeli buku tulisan Zaid Akhtar?

Mengagumkan dan canggih!

1 ulasan:

farida tarmize berkata...

sudah 2 hari buku ini diatas meja ku.
hadiah dari ayah
blom terlintas untok membelek